jävla jävla skit

min fina lilla lillebror har blivit nedslagen, sparkad och rånad igår natt. han kom hem ifrån sjukhuset först i eftermiddags, sydd med tolv stygn i ansiktet och med sin nya jacka och resten av kläderna rejält nedblodade. mörbultad och säkert mycket  rädd. jag har tänkt på honom hela dagen. jag hoppas såren inuti och utanpå läker fort på min bror. han är en toppenkille, som förtjänar att må bra och vara glad och fri. jag vill slå dom jävlarna. jag hatar dom jävlarna. jag är jävligt arg på dom. fy fan vilka jävla jävla idioter.

säkert! - allt som är ditt

ps. jag är hemma igen...


Kommentarer
Postat av: mia

Stackaren, usch vad det måste kännas!
var han ensam när det hände?

2007-09-24 @ 07:49:11
Postat av: loi

fy fan alltså! stor kram till lillebror och hoppas han
repar sig snabbt ...

Postat av: Anna-Carins:kafferep

Det finns många,allt för många idioter!
Efter det som hänt kanske han inte vågar vara ute själv på kvällen.
mvh

2007-09-24 @ 12:33:57
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: lotusen

VILKEN BROR??? förfärligt! usch.

2007-09-24 @ 16:13:25
Postat av: annalivet

det var stackars tobis som råkade illa ut.

2007-09-25 @ 00:22:51
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback