hur funkar det?

godnatt på er alla skatter! idag har jag varit på utflykt hela dagen. det var lite svårt att svänga ihop en matsäck ur ett gapande tomt kylskåp, men jag kirrade det faktiskt. solen har strålat på mig och det har varit trevligt. sen träffade jag min stackars sönderslagna bror. vi promenerade sakta och så köpte jag lite soppa åt honom. det var skönt att se hur han ser ut efter misshandeln. han kommer att överleva och han kommer att återhämta sig så sakteliga. han är stark och klok. men jag tror att de inre såren kommer att ta tid. det är en fruktansvärd kränkning att bli påhoppad, nedsparkad, förstörd och fråntagen det man bär närmast kroppen. jag undrar bara hur de tre killarna som gav sig på honom tänker. hur de kan gå omkring och fungera idag? och resten av livet?

Kommentarer
Postat av: loi

ja fy fan måste jag säga igen ... man undrar ju vad som får folk att begå såna där handlingar. tur att din bror har en så fin syster ;=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback