grand canyon

idag kom den så till mig, louise halvardssons bok; punkindustriell hårdrockare med attityd. den ligger här i sängen med glossigt svart omslag, nästan tegelstenstjock. jag är stolt, varm och glad. förväntansfull. det ska bli spännande att följa boken på den fortsatta färden. jag har varit med sedan experimentstadiet och nu går loi och boken in i en ny fas. det är så jävla spännande. förutom releasefesten här i stockholm, kommer lollo och boken att vara i göteborg i slutet av månaden. man kan träffa dem på bokmässan. läs mer om allt här;

www.louisehalvardsson.com

lilla jag har varit otroligt stressad och uppjagad på sistone. fattar inte hur jag ska räcka till och hinna med allting på kneget. mina fina kollegor känner likadant. tackolov hade vi handledning ikväll. vår eminente handledare bad oss räkna upp alla måsten och borden. det blev snabbt en gedigen lista. därefter fick vi plocka ut prio ett, plus tre till viktiga saker just nu. endast det ska vi fokusera på. det känns oerhört skönt att kunna vila i det när det börjar susa i huvudet och man håller på att vända ut och in på sig själv. jag tror det kommer att bli en bra höst. med sol, vackra löv och en massa bra och roligt, både på kneget och fritiden.

och bra musik, såsom;

tracey thorn
(lyssna särskilt till ava remixen av grand canyon)

image66

Kommentarer
Postat av: loi

åh anna, det är ju bra att alla känner samma sak och att man kan göra något åt det! det bästa kan ibland vara att andas in frisk luft i en fin miljö, även om det bara är runt knuten. ha det så kul med amanda ... till festen fundera på vilket som är ditt favoritkapitel och varför du tycker man ska läsa boken ... har tänkt ha en liten diskussion ;) kramar. ska kolla i lådan nu !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback