fördriver det onda med det goda

allt på en gång. bägge mina kollegor är hemma och vårdar sjuka barn veckan ut. själv har jag lätt feber och sårig hals. har kokt en brygd på citron, honung och varmt vatten för att fördriva bacillerna ur kroppen. vågade inte blanda in vitlök. tyvärr verkar iprenen fullkomligt slut här i stugan. jag måste bara vara på topp i morgon kväll på louise halvardssons release av phima!

ikväll har jag och författarinnan själv varit och rekat festplatsen, den grekiska tavernan, alias den hemliga trädgården. det kommer att bli jättekul och bra. men klä er varmt för bövelen. snygga jackor och fula tröjor är ett tips från loi. festen kickar igång klockan 19.30, och vid åttablecket står lollo själv på scen. strax därpå travar jag på och läser valda delar ut min rosaglittriga dagbok. temat för kvällen är tonårsångest. vännerna lotus och svintosara har också lovat att dela med sig av sina ord. mot slutet av festen blir scenen öppen för alla balla som vill lätta sitt hjärta.

under kvällen kommer man att kunna fynda lollos debut för endast hundra pix. vilket kap. men man kan också köpa den på bokus för 160 spänn om man har lust. gå in här och spana; bokus.com

image84

nu måste jag lägga mig på sängen och kurera mig. det blir en lång dag i morgon och en ännu längre natt...

Kommentarer
Postat av: lollo

krya på dig massor. när du läser det här kanske festen är över och du är glad och lite bakis och ler åt hur roligt det var och hur bra våra framträdanden gick :=)

Postat av: lotus

tack för igår, vi är födda till det där! Kom du hem och sov sedan? Kram!

2007-09-15 @ 12:43:05
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

ja, visst var vi suveräna. det var bra att jag åkte hem och sov. nu ska jag vila ett par timmar, innan det blir laxmiddag med milko. kramkram

2007-09-15 @ 13:21:12
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: lotus

En kär kram till en kär vän på söndagen! sov så gott när det är dags så hörs vi!
kramar

2007-09-16 @ 21:26:27
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback