åtta delar av annalivet

jag antar härmed lois utmaning och berättar åtta saker om mig själv.

  • jag fick stanna kvar på bb när jag föddes eftersom jag kräktes blod. min mamma trodde dock att blodet kom från hennes bröstvårtor...
  • mitt första sommarjobb var på dhr (de handikappades riksförbund).
  • när jag var tjugo år sade jag till mina kompisar att jag vuxit ifrån kroglivet.
  • jag har bananfobi. kan inte äta bananer som har bruna fläckar på skalet, ens om de är pyttesmå. kan inte ta ens en tugga av bananen innan jag tagit av skalet och helst slängt bort det. köper aldrig mer än en banan åt gången och äter den på en gång.
  • när det är kallt på jobbet hoppar jag i en jävligt ful overall från björnkläder. i den fryser jag aldrig. en gång gick jag över hornsgatan i den jävligt fula overallen.
  • om jag får en dotter ska jag döpa henne efter min första blunddocka. fast bara i mellannamn.
  • en riktigt bra låt kan ge mig förälskelsekänslor. just nu är jag kär i tracey thorns "grand canyon".

någon annan i kretsen som vill och vågar?

Kommentarer
Postat av: loi

haha jag ska inte ta med några bananer till dig! men något annat jag behöver ta med? sovsäck? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback