mingel å vingel

har varit på vernissage. min barndomsvän och fortfarande nära väninna släppte sin konst lös ikväll. jag gick dit alldeles själv eftersom milkovich var på turné och syster y plus tooli inte hann. det var lite läskigt. är van att vernissage handlar om snack och mingel, vingel. men kommer man alena är det läskigt. särskilt om man är lite skör. men eko-ölen var god och magnus hade som vanligt bakat sitt fina bröd. jag träffade folk jag inte träffat på många långa år. hissande. allt var frid och fröjd. och hanna-vännen gjorde ett riktigt gott jobb. hon utvecklas hela tiden. det hade hänt massor sen sist. fasiken vad duktig människan är. jag hajar inte hur hon hinner. maken till petig typ finns nog inte. jag önskar att jag hade råd att köpa en tavla. numera är hon dyr. jag tycker att alla balla ska glida in på fredsgatan 12 och kolla själva. är man ytterst upptagen eller vill ha en förhandstitt kan man spana här;

galleri magnus karlsson

image95

johanna karlsson

Kommentarer
Postat av: lotusen

Ska bli mysigt att ses på klippan imorrn, vännen!

Postat av: loi

om man går själv så träffar man ju oftast mer folk ... se vad bra det gick! du är modig :=) kram

2007-10-05 @ 19:03:16
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback