man måste mötas

skål för min bål! läsårets jobbigaste möte är avklarat. nu är det 365 dagar kvar till nästa. som oftast var det dock inte så jobbigt i verkligheten som innan i tanken. tänk om jag och kollegorna kunde minnas det till nästa höst då det är dags igen. att mötena vi anordnar blir rätt mysiga och gemytliga. ikväll hade den ena kollegan agerat kallskänka och skurit till värsta eleganta påläggsfaten. jag brukar kalla henne blixten. hon ordnar och donar på noll tid. den andra kollegan plockade fram sin pondus och var hur stringent som helst. själv var jag lite ofokuserad, men jag unnade mig att sitta ner i soffan och verka avslappnad iallafall.

förresten så är dr bombay tillbaka. han står vid slussen och spanar in bussen. den som går hem till mig. men jag har sagt att han kan stå där. så det så.

sen spanade jag på mia och klara på svt 1 kl 21.30. skrattade så jag grät. kolla ni också. det går i repris på fredag om ni inte ska ut och dansa.

god afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback