lättare att andas

idag var det dags för hjärtebarnet elvis att åka till uppsala för årlig undersökning av hjärtat. jag har ängslats och drömt drömmar. men idag var jag fokuserad och lugn som en ko. när vi närmade oss djursjukhuset började dock elvis bete sig nervöst. som kronan på verket kräktes han vid inskrivningen. efter ekg, ultraljud och diverse kläm och och känn skulle allt tolkas av min idol-veterinär och hans professorskollegor. elvis har en för hundar medfödd ytterst ovanlig hjärtsjukdom. hos katter är den vanligare, och där går det snabbt utför. eftersom den är så sällsynt på jyckar har de lite koll på vad som händer. tackolov hade ingen försämring skett sen i fjol. det var mycket, mycket underbart att höra och värt de drygt 3000 spänn det kostade. nu får elve fortsätta knapra medicin och lukta på blommor. jag kan slappna av, iallafall i den här saken.

från en elvis till en annan;

elvis presley - suspicious mind

image105










Kommentarer
Postat av: lotus

SKÖNT! Jag har tänkt på honom!

Postat av: Elsa

Vad bra!

2007-11-08 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback