kusin vitamin

jag ska rapportera från de sista tre filmfestfilmerna, men det får bli i morgon eftersom jag är så trött, så trött. men det är snart ett minne blott, ty igår inhandlade jag multikultivitaminer från hälsokosten som innehöll precis allt. har mycket höga förväntningar. lovar att återkomma i ämnet. det ska tydligen ta ungefär en månad tills kroppen tagit upp allting och kommer i bättre form. träningen har det gått trögt med. har dragits med en seg förkylning, samt hur mycket jobb som helst. nu är planen att jag ska trippa iväg i övermorgon. hoppas att jag håller vad jag lovar bara.

lite schysst musik till alla balla;

glass candy - digital versicolor



Kommentarer
Postat av: lotus

själv har jag nått till himlen med mina järntillskott, så kämpa på fina!

Postat av: loi

i brist på solljus behövs väl B-vitaminer
annars är det bra att vara utomhus så mycket som möjligt ju under de ljusa timmarna ...
kör ut barnen! :=)

2007-11-28 @ 17:14:48
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback