what goes around comes around

idag är det första maj och jag borde verkligen vara ute på barrikaderna. men jag är för egoistisk och deppig för det. naturligtvis tog indierns besök en ände med förskräckelse. jag körde ut honom mitt i natten. var om möjligt ännu svinigare mot honom än vad mr madness varit mot mig. jag har iallafall lovat att ringa. men jag vet inte vad jag ska säga?
  1. sanningen (om jag kunde hitta den)
  2. att jag blivit utbytt mot en ondskefull utomjordning
  3. att jag ska flytta till en grotta i ukraina och börja med krukmålning
  4. att jag ska gå i kloster och aldrig komma ut
  5. en kombo av allting; jag är egentligen en ondeskull utomjording som ska gå i grott-kloster i ukraina och måla krukor i resten av mitt liv.
igår fick jag iallafall mig en dos av arbetarklass när den gode stefan sundström sjöng från ett litet vitt tält. och så hoppade en blyg fjodor från ebba grön upp och körde duetter. det var också fin middag med floder av riga balzam hos vännen e. milkovich anlände just från ön och vi var tvungna att provsmaka provianten såklart.

har lyssnat på lotusblommans debutskiva; spiraler. vackra dikter som vrider och vänder. det är en inspelning av dikterna vi läste på nimrod. kå har producerat.

Kommentarer
Postat av: lotus

jag barikaderade för din räkning också! sänder kramar och kraft!

Postat av: annalivet

thanx luv!

2007-05-01 @ 21:38:20
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback