trevlig helg...

imorgon är det min sista fria fredag. det ska jag inte fira med att skriva extra mycket poesi, utan med att shoppa på rea och luncha med syster yster och e. ikväll har jag också firat. milkovich och jag drack iskaffe i en park och sen drog vi till ett sunkhak och satte sprätt på de allra sista slantarna. lön i morgon. (får man hoppas.) det var roligt att äntligen få inviga detta ställe som jag näst intill dagligen passerade med buss under min universitetstid. och tänkt, vem fan går dit? men vinet kostade 39 pix, så man ska aldrig säga aldrig som man säger. sen när vi vek om hörnet krockade vi med det där misstänkta paret som alltid låtsas om som om de inte alls hänger ihop. de hade varit på fin fransk restaurang. och de tror säkert att vi också bara låtsas vara vänner. eftersom vi alltid springer ihop två och två. hänger ni med?

nu är det dags för uppvärmda rester och en jävla massa tv.

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanellen

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback