the good old mill

så nås vi av nyheten att mitt gamla stamlokus kvarnen mist tillståndet pga överservering... ack så trist. nästa år fyller haket hundra bast men till dess lär det vara öppet igen.

"saker" jag upplevt på kvarnen genom åren; (ett blygsamt utsnitt i farten)
  • misantropen med dubbla kalsonger
  • patsy berättar för en redlös weeping-mange att han är världens vackraste samtidigt som han brölar hammarbyyy
  • jag och vännen från skogen snor varsitt tacky drinkglas eftersom "de goda somriga drinkarna" smakar solkräm
  • patsy skickar in borgen på herrarnas för att kolla in hennes favvobartender när han kissar
  • hå sliter av sig pärlorna i vild panik för att dölja sin identitet för en blinddejt
  • jag släntrar hem med fjorton år yngre kricko som tyckte det låg i luften
  • vagina-mannen gör en poetisk framstöt
  • milkovich försöker fortfarande förtränga en amorös kväll
  • typ tusen tjommar jag och mina vänner språkat, bråkat och hånglat upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback