rafflande rapporter ifrån mitt spännande liv

idag har jag;
  • tömt datorn på jobbet
  • prövat apelsinjuice med fruktkött
  • rensat avloppet
  • tvättat mastodontmycket tvätt
  • hängt om tvätten två gånger eftersom torkskåpet visade sig vara trasigt
och allt var naturligtvis underbart och omväxlande. eller så snackar jag tvärtom-språket, såsom några människor jag brukar hänga med. de är typ fyra, fem. år alltså.

nu drar vi upp tempot för jag måste plöja lotusblommans text inför textsamtal i morgon. och hon måste ta sig igenom min. bye bye butterfly

Kommentarer
Postat av: Mia

Det ser ut som om våra liv är lika spännande!!

2007-05-23 @ 17:43:29
Postat av: annalivet

å mia! hur är det där du är? kramkramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback