poeten har vaknat...

började morgonen med juiceprovning på mitt extraknäck. ett fint sätt att komma upp och iväg. sen hetsköpte jag en tröja som jag kanske, kanske kan ha på kvällens releasefest för 24 hours recordings på grodan. det ska bli jättekul med massor av schysst musik och sköna människor. kom dit alla balla. (jag vet att jag är lite tjatig...)

det har kommit ett diplom på posten idag. mitt namn i snirkliga bokstäver på ett hedersomnämnande. värmande. och så kom det brev från bästa brevvännen. livsluft. nu ska jag kolla på projektet en liten stund. fick finfin kritik av loi borta i asien. den gjorde att det känns som om det lossnade med "man måste stötas, blötas, nötas..."

sen måste jag dammsuga och laga spätzle till brudarna. och i morgon kommer en gammal kär väninna från skogarna hit. vi har massor att prata om.

och så lite fin (rapclash-) musik att kicka igång helgen med; kocky.

jag träffade en tjej idag som hade världens finaste tatueringar. jag måste verkligen fylla i och ut mina gamla uttjänta. kanske en fin present till mig själv nu när jag snart börjar som löneslav på heltid? så får det bli. jag ska kolla upp den nya studion hon yrade om.

Kommentarer
Postat av: lotta

åh! jag vill också ordna med tatueringar. det vill jag! åh!
nya på foten!

Postat av: loi

kul att du uppskattade mina kommentarer. kampa vidare. tror pa dig. kram

2007-05-13 @ 09:25:44
Postat av: Josh Holloway

Great idea make it site. Thank you.

2010-09-09 @ 13:33:52
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback