jag gör vågen

vågen
låt dig inte luras av några sura kommentarer. ta det med ett leende och gör som du bestämt. är du singel väntar ett spännande möte.


jag är ju vrålsingel så det där klingar intressant. fast eftersom jag inte tänkt gå utanför dörren något mer idag undrar jag vilket det där spännande mötet var?
  • kufen bakom mig i kassakön på hemköp som så intensivt sög på en sked?
  • kommer inte på nån mer aspirant tråkigt nog
fast jag har iallafall köpt en till aftonklänning, dvs underklänning/nattlinne. den är mörkturkos med vit spets upptill. ni kommer att se mig i den under vackra sommardagar. fast den kan kanske vara lite svettig. undrar om materialet andas?

vet ni att en flaska vin kostar 130 spänn på carmen. två flaskor vin på carmen kostar 260 spänn. och idag är jag helt trött. det är jobbigt med allt pollen. det beror nog på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback