jag gör så att blommorna blommar

min vän poeten och blomman - lotus - har varit här på textsamtal ikväll. vi diskuterade man måste mötas och hennes blivande bestseller under imundigande av diverse alkoholhaltiga drycker samt en version av berlin-maestros paradrätt. man tager vad man haver dagarna före lön liksom. mycket berikande, mycket mysigt. och sen kunde jag inte låta bli (under lotus påhejanden) att skriva en besk kommentar till en snubbe som brukar kommentera hennes blogg. inom kort hade människan skrivit en roman till svar. sånt är lite intressant. fast egentligen gillar jag inte att debattera. jag lägger mig som en tunn pannkaka. men här kan man ju inte låta bli. haha.så jag skrev ett svar till mannen (som kanske är bror med anna book). fortsättning följer...

lotus letade rätt på detta inslag som anna books brorsa hittat.
täppas snackar med en tokig tant på radio. först vågade jag inte ens höra, men det var rätt underhållande i all sin tragik.

Kommentarer
Postat av: lou

åh ... jag saknar levande textsamtal. har ju bara konverserat via mail och blogg de senaste åren! men i vilket fall så fort texten får andra ögon på sig är den ett verk. ens eget ego försvinner och texten får andra dimensioner. bara en enda läsare gör skillnad. tänk att det finns de som skriver hela sitt liv och aldrig blir lästa (kanske pga att de inte vågar dela med sig av sina känslor och tankar)lyckosparkar till mötas-samlingen

2007-05-24 @ 07:06:38
Postat av: lotus

ohoooo! det var givande och allt föll tillbaka i god jord. har skrivit e r o t i k idag. nu på morgonen. ett ark och ett halvt till. spännande är det och nu ska jag skriva en roman. ohooo!

Postat av: annalivet

mina kreativa kompisar. tänk om även du lou hade kunnat vara med här på klippan. fast du verkar ha det toppen i thailand. och lotus, erotik... ser fram emot läsning. när man som jag lever i celibat tror jag att man kan se det kristallklart utifrån. så snart blir det textsamtal igen. och såg du sambas svar?

2007-05-24 @ 22:10:59
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback