i´m a barbie girl in a barbie world, life in plastic it´s fantastic!

har haft köravslutning, men är lite besviken på uppslutningen av vänner (noll, nada, zero). dock har ni en sista chans nästa måndag, men körfröken är jävligt pregnant så var inte för tvärsäkra. tackolov var min körledare och kombatant milkovich med mig hela vägen. vi hade till och med en liten efterfest här hemmavid. milko tipsade mig om norrköpingsbandet slagsmålsklubben. de har hängt med ett tag, men förtjänar sannerligen all uppmärksamhet. kolla, lyssna, njut. och köp.

sen snackade jag med aron-petter som tipsade oss alla om l.s.b., från storbritanien. dansdansdans säger jag bara. spana in eller förbli hopplöst ute. och så putsar vi pjucken och stryker slipsen och forsar iväg till 24:hours recordings releasefest om fredag! alla ska med... jag kommer att vara där, och antagligen göran och mona också.

Kommentarer
Postat av: lotus

oj oj! men du skulle ju säga till när det närmade sig! jag hade ju tänkt att komma!!

Postat av: lotus

jag har sett smk ett par gånger. på emmaboda 2002 krachade syntharna har jag för mig!

2007-05-08 @ 10:25:23
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: loi

jag hade velat sluta upp om jag funnits i närheten! så tufft att du körar. ett annorlunda intresse! hoppas denna kommentar vill posta sig nu! kramar

2007-05-10 @ 06:40:53
Postat av: annalivet

yes, det gjorde den. fint att se dina ord vännen! lots of love from here to asia!

2007-05-10 @ 17:55:38
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback