happy elsie, storm och trenchcoats

jag blir bara så jävla irriterad på mitt jobb ibland. nu ska jag dessutom börja tillbringa ännu mer tid där. ångest och panik. men så kom jag på att om jag vill ha ett skönt och roligt jobb måste jag bete mig skönare och roligare. ska testa och se om det hjälper. tills dess jobbar jag på att fylla ut bikinin. nya kuren heter fossil fuel som betyder "sweet cream ice cream with chocolate cookie pieces, chocolatey dinosaurs and a swirl of chocolate fudge" och sen ett par yoghurtdoppade macadamianötter samt chokladdoppade paranötter, fast nu har jag kommit på att de egentligen inte är så goda som jag kom ihåg.

denna gråfuktiga dag blir vännen elsie 28 bast. hipp å hurra på din födelsedag. vi får fira dig senare, eftersom du är och gör karriär på svt i en annan stor stad. grattis och lycka till nya kneget också darling. här kommer en låt bara till dig;

stefan sundström - nån har slagit upp ett hål

för oss andra lite vackra unga pojkar i trenchcoats på bryggor;

kocky - do yo still want me



Kommentarer
Postat av: Elsie

Blev glad som en lärka över att du hade dedikerat en låt till mig. Tyvärr så ville Stefan inte loada upp sig själv tillräckligt snabbt å jag blev otålig och får försöka en annan gång, på en annan dator måhända med en annan uppkoppling. I helgen flyttar jag in i min nya lägenhet. Messar dig adress då. Kramar.

2007-05-31 @ 22:42:31
Postat av: annalivet

klart du ska försöka igen! han är bara för dig darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback