godmorgon, godmiddag, godkväll


igår var jag på ett ställe där de har söta barpojkar och fint blommigt vin. passade på att dricka en drink som heter ångest. den var stark och hade ett inlagt körsbär som simmade runt. den passade mig väldigt bra.

idag spatserade jag och milkovich till huvudsta. det var t-shirtväder där det inte blåste, men det gjorde det nästan överallt. fast det var härligt att få lite solsken på sin bleka lekamen.

ikväll har jag äntligen invigt mitt spätzle-järn som jag fick av vännen stefanie för ett par år sedan. jag gjorde ett recept som stefi serverade i sin förra trädgård för ett par år sen. det blev gott. men jag behöver sannerligen få mer snits med järnet.

frida - dunka mig gul och blå
(jag tjatar lite)

låten är till inspiration för er andra. själv har jag helt slutat med sådant.

imorgon är ni alla balla välkomna till kören för att sjunga med mig! vi ses där!


Kommentarer
Postat av: lotus

just det. det är ju ett spätzle-järn som jag vill ha!

Postat av: annalivet

kom hem till mig så ska du få avnjuta lite spätzle... med vino tinto... puss

2007-05-07 @ 23:00:58
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 03:51:03
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback