får jag lov

idag firar vi vännen tanisha som passar på att fylla 34 medan hon är i skottland. skickar jubel å ballonger dit. hoppas du har en festlig och fantastisk födelsedag. denna låt är bara till dig, dansa och njut;

david "the hoff" hasselhoff - jump in my car

själv har jag varit ute och firat av att jag äntligen ska börja jobba heltid, och därmed kliva upp i ottan tomorrow. det gjorde jag med ett fantastiskt vernissage hos en bekants bekant. och sen fick vi galleripriser på den lilla krogen med det goda vinet. finemang. därefter tågade vi i regnet till en terass, med tak tackolov, och lyssnade och diggade till en skicklig dj. 92 % snubbar, och jag överdriver inte.

i morgon är en annan dag, och då rusar vi alla och lyssnar till snyggingarna i 24 hours;

Neu - Stockholm

June, 1 2007 at Neu2: 24 hours Soundsystem


Sturegatan 4, Stureplan, Stockholm, 11212

jag är där i min nya klänning! kom och bjud upp mig. fast innan har vi nog varit en sväng på re:publik, eller hur?



Kommentarer
Postat av: lotus

hade gärna så gärna. hjärtans hjärna spanat in re:publik. och samtidigt kollat in hoodsfred! men man ska jobba. man är trött sen. man ska jobba imorgon också. man kan inte göra flera saker samtidigt.
vem är tanisha??

Postat av: lotus

yo. kan du sända mig responderingarna inkl. den senaste igen. har schabblat med dokumentet... kramar!!

2007-06-01 @ 13:29:50
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback