en festlig helg

min vän från skogen ligger och sover. hon har plöjt min sorgliga bok, nu måste jag sluta, avskedsbrev från människor som begått självmord. i bakgrunden flimrar reprisen av schlagersörjan. igår blev det en riktig helkväll. blev tvingad att bevista golden hits av alla ställen. som jag redan visste fanns där inga fina killar att flukta på. vi drack drinkar i långa banor och dansade till gamla dammiga hits. och så fick jag faktiskt två blöta pussar av självaste elvis presley... sen blev det efterfest på donken med några nufunna vänner.

fredagens release blev festlig. vinet på grodan var lite väl sliskigt tyckte jag. det visade sig att jag blivit serverad ett glas sockerlag. det hindrade inte mig från att bli slirig dock. roligt att så många var där. skivan är jättebra och jag säger grattis till
24:hours recordings. lycka och framgång i framtiden pojkar. nu ska jag nog käka lite mer skagenröra.

Kommentarer
Postat av: Yourmedium

Thanks for the information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback