berlinerbevis och flammors födelsedagar

jag har hämtat berlinerbilderna! sprang som sven nylander och hann precis. allt ser så kreativt och härligt ut, och det var det också. tyvärr har jag dem bara på råkopior, men ni ska alla såklart få se dem live inom kort. vill man dock få en glimt kan man gå in på ampfaengers myspace och flukta på alla snyggingar som kom på retro shop utställning. för att citera vännen lotus som hon så exakt beskriver det i  sin blogg;

"alla var där så att säga. japanerna som någon hittade. designern och hårdrockaren från limhamn. de tyska konstnärerna, de svenska poeterna, den portugisiska skådespelerskan, "snyggingen i puff-knickers", tröttstinna konstnärsbarn, kocken, artisterna, musikern, och alla andra. det var en tuff kväll."

i sommar kommer jag att hänga på parkteatern. spana in deras program. vill ni träffa mig där ses vi längst fram på kristofer åström och emil jensen. när jag spanar på burn out punks står jag nog lite längre bak... för säkerhets skull.

det är verkligen sånt där tröttväder denna vecka. jag har legat i bingen och glott på matlagningsprogram. det är verkligen toppen. i love it. fast egentligen var det inte mat utan bak. men det är också prima. egentligen gillar jag att baka, men det gör jag mest i hälsingland.

sen fyller en gammal flamma år idag. jonte myra blir 35 bast och jag kom precis på att det dessutom är fem år sen vi äntligen bröt. han får såklart en låt; (fast den kanske är mer till mig själv).

steven seagal - girl it´s allright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback