batman returns

nu är jag tillbaka ifrån de djupa skogarna. förhoppningsvis kommer ni att få se lite bilder från hälsingland inom kort. så länge kan jag berätta att självaste batman flyttat in i farsans fladdermusholk. han är mycket lycklig, men jag vet inte om det rör sig om michael keaton, val kilmer, george clooney eller kanske christian bale. fast antagligen snackar vi om adam west, från 60-talet.

image15

idag har jag varit så duktig att jag nästan blir kär i mig själv. efter avslutat kvällsmöte drog jag hem till milkovich därifrån vi fraktade tillbaka min gästmadrass. nåja, hon bar mest. så nu slipper mina gäster sova skavfötters. sen drog vi på en aftonpromenad i regnet. det var väl spänstigt? och nu är jag kulturell och lyssnar på polarprize-utdelningen. tooli sade att jag skulle skärpa mig, för det är grymt. då sa jag "okej då".

Kommentarer
Postat av: lotus

skönt att du är tillbaka i stan igen. jag ordnar med planer för förvaring und so weiter. det är roligt men svårt för mig som har så svårt att se logik i det fysiska rummet såväl som det psykiska...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback