23:36

idag, den 14 maj, fast för 95 år sedan dog august strindberg. om göran tunström levt skulle han ha firat sin 70års dag denna regniga måndag. men framåt kvällskvisten blev det riktigt vackert. körfröken är supergravid så milkovich och jag tog en långpromis med fikapaus på söder. nu blir det inget körsjungande förren i oktober. jag får väl sjunga i duschen så länge.

vill passa på att gratulera min väninna e som ska få studera i kanada i höst. starkt jobbat. blir så imponerad av modiga människor som vågar kasta sig ut. lycka och framgång i förskott önskar jag.

snubbarna i
24:hours syns och hörs överallt numera. lyssna på deras fina mix till tidningen rodeo. man börjar ju dansa på stället, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Kjetilfredrikke

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback