vernissagevin

inledde dagen med ett vernissage. andreas hammar (inte släkt med roffe w.) är ett snille på konceptkonst. han är också med i berlingruppen förresten. iallafall så hade den gode andreas skapat en historia kring ett filmföretags uppgång och fall på 1940-talet. spring dit gott folk. tyvärr är vernissagevinet slut, för det drack vi upp. det var lite annat berlinfolk där också. och nu är det bara dagar kvar till vi drar.

sen promenerade jag och jycken till statshustrappen med hans nya tjusiga koppel (tiogruppen - picadilly). där satt milkovich i solen. vi solbadade en bra stund. planerade kvällen. det blir utgång på söder med en massa människor. fast jag vill inte vara borta för länge för jag har ju min lilla bebbe här.

youngteammusic

Kommentarer
Postat av: Hannahpannah

jag vill så gärna träffa elvis och är orolig för hans hälsa. kul vi hade senast puss hg

2007-03-31 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback