välkommen våren!

idag har våren verkligen varit här. fåglarna kvittrar, näsan kliar och snödropparna knoppas. jag har tänkt på det där med söndagsångesten, och jag ska verkligen sluta. det är finare att fylla söndagen med något bra än att ligga och vrida sig.

idag kom elsie med goda nyheter. hon har gått vidare i uttagningen på svt. hon är så bra, tralala. nu får vi hålla tummarna för henne i en dryg vecka till. jag tror hon kommer att klara det hela vägen. hon är klok som en bok och skicklig som få. jag hejar på henne! ska ta och knyta ihop tankarna kring hennes manus så fort som möjligt.

soft cell - tainted love (1981)

Kommentarer
Postat av: loi

jag har inte blivit mutad av Julia Cameron att göra reklam för Artists way ... men förra året från mars till maj spenderade jag mina söndagar med näsan i artists way och laddade för en ny vecka med nya listor att beta av... mycket motiverande...

2007-03-13 @ 12:40:26
Postat av: lotta

snart åker vi och igår var det 15 grader varmt i berlin. jippiiiii!

Postat av: annalivet

loiloi, jag har inte glömt artist way. den tiden kommer, tack för att du påminner mig om igen...

2007-03-13 @ 23:56:21
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: Arnekaia

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 08:50:41
URL: http://arnekaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback