tung litteratur

en av mina nödtorftigt uppborrade konsollhyllor rasade ner för ett par månader sen. jag stuvade undan böckerna under divanen i väntan på bättre tider. härom dagen kom jag på att det råkade vara de lite tyngre böckerna jag gömt undan. eftersom jag sorterat efter färg hamnade de blå och röda böckerna under divanen. av någon anledning är det mina filosofiböcker samt allehanda grammatik... det måste vara så att dessa böcker är tyngre på mer än ett sätt? däremot ståtar bokhyllan fortfarande med flera titlar av steven king och clive barker...

fortsätter mitt utforskande kring livets mening. här är en djuping som filosofierar kring ämnet. passande nog i schlagersammanhang;

tomas ledin - just nu (1980)

några andra snubbar sjunger om livet och döden. två av dem är numera döda, den tredje är skumt religiös och den fjärde har en kompis legat med;

noice - romans för timmen (1981)

Kommentarer
Postat av: Mattisfelicia

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback