sköna söndag

pop! - goes my heart (2007)

(jag är ju kär i hugh grant)

äntligen är det så söndag, veckans bästa dag. jag jobbar hårt på att plocka bort min söndagsångest.

schyssta saker med en söndag
  • vara med jycken
  • gå i nattlinne till klockan två
  • söndagsmiddag hos milkovich
  • skriva brev i sängen
  • kolla film på datorn
  • alla repriser på tvn
  • bara vara
  • solen skiner
ja, livet leker för mig. snart ska jag tyvärr skiljas från min lilla hund. men nästa helg ses vi igen och äter våfflor. nu ska jag titta lite mer på hugh. han är sexig på ett torrt vis.

Kommentarer
Postat av: Patsy

idag har jag nog tagit över din söndagsångest. har inte träffat på denna kraftiga ångest på de senaste 15 åren. tragiskt men sant, alltså att jag var tillräckligt vuxen för söndagsångest för 15 år sen.
vet inte vad som drabbade mig. eller varför. känner mig fortfarande skakig av ångest.
kanske ska göra som du - bara sluta med söndagsångesten, hoppas att jag slipper måndagsångest. nu ska jag ta ett glas vin. och fundera på om du verkligen träffat musselmannen och isåfall var och varför.
kram

2007-03-18 @ 20:13:12
Postat av: Patsy

idag har jag nog tagit över din söndagsångest. har inte träffat på denna kraftiga ångest på de senaste 15 åren. tragiskt men sant, alltså att jag var tillräckligt vuxen för söndagsångest för 15 år sen.
vet inte vad som drabbade mig. eller varför. känner mig fortfarande skakig av ångest.
kanske ska göra som du - bara sluta med söndagsångesten, hoppas att jag slipper måndagsångest. nu ska jag ta ett glas vin. och fundera på om du verkligen träffat musselmannen och isåfall var och varför.
kram

2007-03-18 @ 20:13:20
Postat av: annalivet

du vet väl vem musslan är? men vi har inte träffats för han bor ju inte här längre...

Postat av: loi

gillar din nya söndagsattityd :) love from loi på bali

2007-03-19 @ 06:05:11
Postat av: klara

Söndagar ja..hur kan man förstöra en vilans dag på det sättet som vi gör i våa hjärnor?

2007-03-23 @ 19:12:51
URL: http://myrmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback