long live the king

jag blev inbjuden till nk:s visning av klockor och smycken ikväll. det var vännen hå som bjöd in mig. det serverades gula änkan i en aldrig sinande ström, plus snittar med anklever och rom. hå och jag flöt runt bland manchettknappar och annat elegant, och summerade våra liv hittills samt framåt. thank you darling! man får aldrig nog av flärd. man får aldrig nog av liv heller.

min lilla jycke (mitt barn) var hos doktorn idag med sitt onda lår. tydligen är han en högriskhund med sin trubbiga nos och sitt dåliga hjärta. för trots att de helst vill operera går det icke. risken att han inte vaknar efteråt är överhängande. han har fått tabletter för att häva inflammationen, så får vi se. men han är ju min lilla bebis. och de ska ju helst överleva sina föräldrar. jag vet inte vad jag skulle göra annars?

bananarama - i heard a rumour
(för att skingra sinnet)

Kommentarer
Postat av: lotus

lillis, fina. hoppas allt går bra...

det är sol och vår och kanske kan det gå lättare då?

Postat av: Elvis Liberace

Jag sitter och lapar sol, jag mår bra!

puss och kram
(Lillis hälsar)

2007-03-28 @ 17:10:37
Postat av: Anonym

hej vännen,
tack för igår. det var så mysigt att träffa dig. Jag har din blogg som favorit och går in och läser...kul puss hå

2007-03-28 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback