lite mer e

E säger:
dejtar du en brud
E säger:
det tror jag inte på
E säger:
eller är det bara en komoisdejt
E säger:
kompisdejt
annaliv säger:
det är ju internationella kvinnodagen. jag har bytt sida.
E säger:
trevligt
E säger:
spelar för bortalaget
E säger:
jaja, jag bryr mig inte
E säger:
bara du är bnöjd så
E säger:

annaliv säger:
men i mrg blir jag nog hetero igen, så kan vi slåss om grabbarna
E säger:
är det verkligen den dagen idag
annaliv säger:
nej
E säger:
det har jag missat helt
E säger:
ja du ser
E säger:
jag har ingen koll på sånt
annaliv säger:
du är ju helt borta
E säger:
det kan vara murmeldjurets dag vad mig anbelangar
annaliv säger:
det är klart att det är det
E säger:
jag skiter i sånt
annaliv säger:
hej då


pj & bjork
eftersom jag är flata idag vill jag dela med mig av världens vackraste tjejer. jag är kär!


Kommentarer
Postat av: klara

och det gör du rätt i. vi gratulerar oss själva idag

Postat av: lotus

vilken pantbank E verkar vara haha! men sannerligen var det trevligt att stråla samman på baren med stockholms fånigaste namn!

2007-03-09 @ 10:57:52
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: lollo

haha det låter som du pratar med en E-stacytablett i mänsklig form...

2007-03-09 @ 12:21:50
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: annalivet

håller med alla föregående skrivare! kärlek och kamp till oss!

2007-03-09 @ 12:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback