jag har en kille som dörrmatta

flingan bjöd in till födelsedagsöl i onsdagskväll. gårdagen började inte helt bra. låg hemma och trynade trots att jag skulle börja tidigt och det var viktiga grejer på gång på kneget. pinsamt. inte kan det ha berott på att jag var ute till det stängde och sen fick gå hela vägen hem?

igår var jag trött men eftersom torsdag är den nya fredagen smet jag ut igen och träffade esmeralda. hon hade blivit en riktig mansslukerska sen sist. inspirerande. esmeralda är så klok och så säger hon så fina saker till mig. sådant som är bra för självkänslan. hennes brorsa hade gnuggat rygg med hugh grant på patricks på götgatan i onsdags. hugh var klädd i keps och fleece, käkade pommes med ketchup och majonäs. drack öl.

tack alla fina vänner som bjuder på vin och mat. skönt att slippa försmäkta och förtvina. när jag blir rik bjuder jag tillbaka, promise.

har jobbat med elsies bokmanus idag. det är så bra att jag mest flyttat kommatecken.

världens finaste kille ligger här och sover. snarkar. han kom i förmiddags, och nu slaggar han på hallmattan. image3

Kommentarer
Postat av: loi

vilken sötnos! kram på dig vovven... igår var jag och återsåg Simba - the cat - som har flyttat till london... han är också en fin kille ;)

2007-03-11 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback