i do like mondays

om söndag ska vara veckans bästa dag är väl måndag den näst bästa. en fräsch och pigg början? trots musslor och andra mollusker drömde jag om hugh grant i gryningen. tyvärr medverkade jag inte själv i drömmen. det var mer av en scen. hugh kliver in igenom en dörröppning. detta upprepades flera gånger, för varje gång jag tryckt på snooze och somnade om kom samma scen igen. skumt. hans nya film var väldigt platt så kanske berodde det på det?

trots snö och hagel promenerade vi hem ifrån kören. det kändes spänstigt och välbehövligt. imorse sprack mina brallor nämligen. de är rosa och våriga så det var synd.

loi har anlänt bali. jag är ganska grymt avis på hennes mod och på hennes resa. önskar henne all lycka och framgång därborta.

the human league - love action (i believe in love)
visst har sångaren phil oakey snygga tänder!

the human league - the lebanon






Kommentarer
Postat av: Bror Matte

Körar du? News to me isåfall =) Själv handlade min senaste dröm inte om Hugh, utan om tortyr, och jag var "huvudpersonen". Vaknade flämtande, den biten kanske hade likheter m din morgon ;)

2007-03-21 @ 19:41:36
Postat av: annalivet

klart att jag körar! ska för övrigt ha konsert i gävle... kramar söderöver...

Postat av: loi

hm... jag avundas dig som vågar stå mitt i en skock människor, öppna munnen och sjunga... och dessutom för publik. well done, anna!

2007-03-22 @ 08:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback