fridag, jag menar fredag

till alla fredagslirare;

john travolta dansar och ler

ja, vad kan jag skriva? allt är konstant och tråkigt. jag har jobbat på pez drama idag. skrivit lite, med betoning på lite, galna poem kring mitt senaste case. handlat vin för mina sista slantar. toolis polare spelar ikväll, kanske går vi dit. men egentligen hoppas jag att jag slipper. är seg och ful. har msn;at med flingan. han är hos sin mamma. jag saknar vårt hångel utanför ök. jag saknar också musslan, och madness, och dr bombay. faan jag saknar alla snubbar. typ. eller så kan de dra åt helvete. jag är värd bättre. finare uppmärksamhet och mer intresse. jag är värd ett fast förhållande. faktiskt. det är vi alla. i love you.

Kommentarer
Postat av: loi

gift dig med dina ord och din Yoko i väntan på den rätte...

2007-03-24 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback