bumerangbabe

annalivet; hur lever livet i borlänge? vad pysslar du med nuför tiden? kram

musslan; livet funkar bra, jag jobbar och lever livet, du då, hur funkar det för dig, vad gör du, kram

a; fint att höra. jag skriver en del och jobbar vart annat. är du ngt i sthlm?

m; NEJ, ingenting i stockholm, är du singel, eller har du gift dej..

a; jag väntar på dig. själv då? vad pysslar du med nuför tiden?

m; ha, ha, haa, det tror jag inte...

a; jag kanske överdrev, men du är fin

m; tack detsamma, jag jobbar på fritidsgård, med en musikfestival, umgås med min son...tränar..

a; det låter toppen. vad tränar du?

m; hej, jag spelar innebandy...och promenerar...

a; jag spelar innebandy...och promenerar..

a; sorry, jag fingrade på fel knapp. spänstigt. jag har börjat sjunga i kör. promenader är alltid fint, särskilt när våren tittat fram.

m; vad händer annars i ditt liv...


tomas andersson wij - evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback