abrakadabra

idag åkte min lilla hund tillbaka. det känns tomt och tråkigt utan honom här, men han måste ta hand om sin son och sånt. har haft en schysst söndag med fika på söder med lina. sen bjöd hon hem mig på lasagne i sin nya boning. mycket mysigt, men vi var bägge fulla av söndagsångest. irriterande vana man har. linas kille har ingen söndagsångest. jag sa på skoj att jag skulle sluta med min också. så slutade jag och så var den borta. ärligt talat borde jag nog sluta ängsla mig och må dåligt om söndagarna. istället se till att ha en schysst ledig dag. och så slutar jag och så är den borta.

tooli drar till rom i morgon bitti. jag är avis. men jag unnar honom och flickvännen vårsol och vila. pasta, vin, fontäner och uteserveringar. idag skriver tooli och hans kumpaner om en finsk snubbe,
willy baxter, hur svängig som helst. vårkänslig och vackra melodier. på twentyfour hours får man ladda ner två fina låtar. där har jag även fått syn på en annan snubbe, sukaba, som har undersköna låtar som får min kreativitet att spira.

Kommentarer
Postat av: A-P

Jag tror att man kan känna av att man har slappat för mycket under veckan så att man inte har någon lust att göra det på söndagen, då känner man hur mycket man har att ta igen! (fast man egentligen har jobbat på)

å andra sidan borde man ta det lugnt i vilket fall som på söndagen, då får man den måttliga stressen att göra det man ska resten av veckan, så kan man lova sig att slöa nästa söndag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback