32 dagar till berlin

har varit och sjungit kör. man blir stark och glad av det. tackolov slapp vi träna på vårt paradnummer barbiegirl. promenerade hela vägen hem och det var vår i kvällen. snart kommer man att känna sig sådär dammig och vilja köpa helt nya kläder. plus få kli-ig pollensnuva och fräknar. jag längtar faktiskt massor.


rick astley - never gonna give you up (1987)

nitton år har gått mellan dessa men grabben har inte åldrats en dag. hoppas dock han slängt jeansen från 87. de skar sig mot stålstängslet och sved i ögonen. men han var sannerligen mer dansant i sin ungdom. minns att jag tyckte han rörde sig så snyggt...

rick astley - never gonna give you up (2006)

Kommentarer
Postat av: mia

jag testar en gång nu bara,väldigt oerfaren på detta område

2007-03-06 @ 14:41:50
Postat av: annalivet

fina mia! kul att se dig här. det värmer mitt hjärta.

2007-03-06 @ 23:49:47
Postat av: lotus

VI SKA ÅKA VI SKA ÅKA VI SKA ÅKA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback