the bottom is nådd?

ny nätt dikt på värsta bästa poesie-bloggen. check it out bums babes. men annars är jag mest gnällig. satte mig på mina brillor för ganska precis fem minuter sedan. oturen bara fortsätter. jag börjar riktigt lessna på allt trist nu. trodde och hoppades att det hade vänt. fasiken. med tankte på alla picnicar jag bevistar borde livet bli mer av en sådan kan man ju tycka.

idag lekte de små människorna jag jobbar med "jesus på krysset" och grävde ner varandra i sandlådan. tooli drog till london i arla morgonstund. glassigt. jag skulle bara vilja vara ledig och hänga med hundarna i lugn och ro. inget mer. nu ska jag avsluta ett brev bara.

Kommentarer
Postat av: loi

snart måste det vända! jag önskar att en riktig lyckovåg kommer att skölja över dig. kram

Postat av: lotus

allt sånt där vänder. vi hjälps åt du. det vet du! jag tänker på dig och kram! snart! andas! håll huvet kallt!

2007-06-12 @ 06:58:25
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

tack för rara ord och stöd vänner.

2007-06-12 @ 23:44:31
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback