sex in the city?

jag och milkovich utrustade oss med  pigga ögon, ett gäng cosmopolitans och begav oss ut på nätet för att hitta en resa. portugal hägrade mest. men det är en djävla djungel och inte heller denna gång lyckades vi hitta våra drömmars semester. men med tanke på att det är veckor kvar till ledigheten är vi ute i mycket god tid för att vara oss, så det ordnar sig säkert.

på kneget har jag den senaste tiden befunnit mig i ett unket, dammigt förråd. operation utrensning är i full gång. en gång om året vid ungefär den här tiden brukar vi rensa ur detta förråd. märkligt nog hittar vi fortfarande konstiga prylar från det glassiga åttiotalet. det måste vara någon som smyger dit dem? idag kom jag på att vi gott kunde lämna allt framme och ta hand om det senare. det bådar en härlig morgondag.

nu måste jag sätta på gordon ramsey... han är sådär fulsnygg liksom, och en jävel på att laga mat.

image24

Kommentarer
Postat av: Aron

Tjena Anna!
du är också "en jävel på att laga mat", och bakar gott med!

2007-06-27 @ 20:45:38
Postat av: loi

um gillar också gordon ... och hans fuck off-ärliga attityd ... ;=)

Postat av: annalivet

vem är um?

2007-06-28 @ 22:52:27
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback