saturday nite live

studiebesöken kring stureplan kostar på. det är tur att jag knegar heltid numer när vinet kostar 75 spänn glaset. men det var iallafall mycket bra och kul igår, och jag höll mig kvar trots att sällskapet gick hem för att orka jobba idag.

nu är det lite sommar ute. har haft klänning och picnic i gräset med steff och tiff. sen tittade milko förbi och bjöd upp till promenad. jag har tappat bort min puderdosa. det är jobbigt för snart ska jag och hå ut till versan och gratisfestivalen. har packat ner passet. ifjol höll jag inte på att komma in eftersom jag inte kunde bevisa att jag fyllt arton.

image21

världens bästa jyckar; elvan och lilit softar i hälsingland

Kommentarer
Postat av: Lou

ÅH VAD SÖTA DE ÄR!!! yckarna alltså ... Sky har börjat mata han under huset. Vad roligt du verkar ha i Stockholms vimmel.

2007-06-03 @ 06:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback