jag är verkligen jättesöt i mina urfula glasögon

hade svidat om till mina femton år gamla extra extra glajjer och gled ned i tvättstugan. tyvärr var där inte folktomt som jag trodde utan alla grannarna i kåken bykade. mötte bland annat em som tyckte jag hade jättesnygga brillor. han tyckte också att jag var jättesöt i dem. det sa han flera gånger och han luktade inte sprit. jag ska spara komplimangerna och vara glad.

till alla som gillar tjejer och/eller är en, digga;

calvin harris - the girls

och till lotus, loi, aron och alla andra ungdomar födda på 80talet ("i got hugs for you, if you were born in the 80s...")


Kommentarer
Postat av: A.L

Tjena!
Tur att du var och tvättade! jag och M var ute och cyklade, det var uppehåll, vi skulle till affären, regnet vräkte ner. Vi hade börjat baka och saknade havregryn.
men nu har vi bakat, vi har chokladbollar och chips och nintendo. Egentligen borde vi sova.
Vilka glasögon var det? var det dom jag fick låna?

2007-06-28 @ 00:16:50
Postat av: Aron

Bra video! särskilt den första. Kommer kolla mer på den sen. Flyger hem imorgon bitti för att tvätta, packa om, krama mamma och pappa och ta tåget ner igen! rock n roll. kram

2007-06-28 @ 00:21:25
Postat av: lollo

tack för låten baby! ser fram mot nytt brev ... tur att mitt kom fram. började på ett nytt. men jag tror jag hoppar över att skicka det eftersom jag bara försökte skriva exakt samma saker som i det brevet jag trodde var bortkommet ... you know what I mean. kramar och mera kramar

Postat av: loi

tackade för låten innan jag lyssnat ... och nu är youtube blockerat i thailand, men förhoppningsvis hittar jag en väg runt ...

2007-06-28 @ 17:56:46
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: annalivet

spar brevet och fortsätt på det sen loi. det gör inget om det är upprepningar. jag har taskigt minne. kramkram

2007-06-28 @ 22:48:18
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: annalivet

och A.L, inte hade jag väl solbrillor i tvättstugan... du kramar väl elve och lilith också?

2007-06-28 @ 22:50:16
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback