it runs in the family

tänk att även tooli tappade bort plånkan igår. släkten är utblottad, så just nu är vi inga kap. men fina lina bjöd på öl på mosebacke. tusen tack sötnos. där träffade jag även den lille prinsen som jag inte ringt upp. han fick några klappar på sina skäggiga kinder och så ska vi fika nästa vecka innan han reser på turné. jag blev nog lite krank på kuppen. kanske blir det avskedshångel på dejten?

dagens kommentar, kanske till och med årets, som min stackars kollega fick utstå och aldrig kommer att få glömma, haha;

barnet 5 år; "men hur ser hon ut egentligen x?
jag; "hur menar du då?"
barnet; "hon ser ju ut som en djävul."
jag; "menar du att hon har röda kläder?"
barnet; "ja!"

alla balla bör genast bege sig till kolingsborg där det är fest ikväll. vi mindre balla och mera spänstiga går in på
24 hours och laddar hem deras svängiga joggingmix och värmer upp inför maran.

image22

rip kära povel. kommer du ihåg när du köpte cigg av mig?  tack för alla glada och enastående stunder. keep rockin' in heaven dude.





Kommentarer
Postat av: loi

underbar dialog med barnet! man lär sig att titta på saker på ett annat sätt ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback