i`m back

kom tillbaka till huvudstaden sensent igår, efter att ha rest som en sardin i många långa timmar. men jag hann skriva brev, lyssna musik samt läsa montecore. och frottera mig med en ingift släkting. inte att förakta.

midsommarhelgen förflöt med blomster under huvudkudden. men jag delar kudde med bebishunden så antagligen var det han som drömde om en prins? jag minns ingenting av natten. bakade iallafall en ytterst chokladspäckad tårta med polkagristäcke som jag bjöd släkt och andra på. har även fått äran att träffa senaste tillskottet i släktskaran, valpen alice 4 v. hon är tjock och trubbig och jävligt näpen. hon hade tre syskon först, men de ville inte leva utan for till himlen efter ett par dagar.

ikväll följde jag med fru f på ett sällan skådat shopparstråk. efteråt var jag så matt att vi fick styrka oss med drinkar och mat på min lilla lilla favvobar. nu är jag hemma, alldeles för ensam och krank.

det finns poesi och så finns det
POESIE... fasligt fräsch och fyndig. skynda fynda.

Kommentarer
Postat av: lotus

kollar mejl och blogg på en skraltig uppkoppling på gotländska landsbygden. jag hoppas att jag har fått det öppna brevet när jag kommer hem, hoppas att du har fått MITT brev som jag har lagt i brevlådan vid tomtgränsen här!
kraaaaam!!

2007-06-26 @ 11:12:43
Postat av: klara

Hej, semester ja. det är det bästa imorrn bittie bär det av till Spanien, SJu går planet från Skavsta. Det betyder betydligt tigare från lundagatan. Flyget är rädsla men det är sånt man får leva med. Kanske blir det en grogg vid arla morgon. Det är inte varje dag. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback