helgen hägrar

jag fattar inte hur jag ska lyckas jobba i elva dagar till innan sommarlovet. redan nu har jag kraftigt spårat ur. men vi har ganska kul också. skrattar hysteriskt och fikar massor. försöker varva ner så mycket det går. i morgon är det fredag och jag jobbar ju tyvärr nuförtiden då. det märktes inte så mycket på min första heltidslön som jag hade hoppats. gick och sov i två timmar efter dagens knegande. sen var jag i bättre form för en sväng till i tvättstugan. idag igen. spänstigt värre.

hoppas på en helg med långa sovmornar och en massa galej med vännerna. önskar er detsamma!

Kommentarer
Postat av: lollo

vad schysst att du ändå kan slappa lite på jobbet. hoppas att du just nu håller på att varva upp inför kvällens fest! ha kul åt mig också ;=) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback