happy midsummer

har varit på mosebacke med fina lina och druckit mellis. de är billigare , och sånt är bra när man är pank. när jag skulle köpa min andra och sista öl saknades femtio öre. jag sa att jag skulle lägga dit det sen, men det gjorde jag inte. sen promenerade jag hem och åt matrester. har packat väskan, för i morgon sätter jag mig på ybussen till hälsingland. ska fira midsommar med päronen, inga andra syskon är där. det måste vara första gången sen jag föddes typ. fast mina rara hundar är såklart där och väntar på mig. plus släkten och hundarna i husen runt omkring. har packat brevpapper samt montecore och en presentdeckare. ser fram emot lantluften men fasar för myggen. ska försöka baka en massa kakor också. nu när syster y är borta har jag alla chanser att glänsa.

när jag kommer hem blir det dags att äntligen köpa ny mobiltelefon. idag ramlade "lägga på luren"-knappen av. vi ses igen på måndag alla balla. glöm inte att plocka sju blomster och lägga under kudden. passa på att hoppa över ett par gärdsgårdar också. och sen drömmer vi om en massa prinsar och prinsessor och så lever vi lyckliga i alla våra dagar. här är lite att inspiration;

diana ross - muscles

the edge - numb

Kommentarer
Postat av: loi

hoppas du har det bra där uppe! fick en fin bild genom ditt brev. jag har skrivit ett till till dig eftersom det förra kanske har kommit bort. mysko postgång till och från detta land. kramar

Postat av: annalivet

lyllo mig då, eftersom ditt brev damp ner idag. men då får du dubbla svar... pusspuss

2007-06-25 @ 23:38:27
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback