grattis i efterskott milkovich

den unga milkovich behagade att fylla år igår. numera är hon lika gammal och vis som undertecknad. eftersom jag var ute och for på en liten klubbturné med kneget uteblev hyllningarna härifrån. bättre sent än aldrig. här kommer milkos ledmotiv. valet av grupp var självklar, eftersom milko och jag är som ett gammalt strävsamt par i nöd och lust.

friends in need - alla vi

det är väl bara att hålla med björn, brolin, doktorn och den där fjärde snubben. sommaren är här;

"sommar och stränder, det vill alla ha. brun utan ränder, så ska det va. gin tonic på stranden, oh lalala.
en flicka i handen, det vill alla ha. himlen är blå, havet lika så.

...
sol, hav och stränder. om natten det händer. båten i hamnen, en flicka i famnen.
himlen är blå, havet lika så."



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Annalivet!
Den finfina sången värmde. Hur kunde du veta att jag bara älskar Brolin,Alban och co.? : ) Fick en fin födelsedag i arbetets och kreativitetens tecken. Läget är STABILT!!
Kram M

2007-06-17 @ 21:56:04
Postat av: Anonym

Tack Annalivet!
Den finfina sången värmde. Hur kunde du veta att jag bara älskar Brolin,Alban och co.? : ) Fick en fin födelsedag i arbetets och kreativitetens tecken. Läget är STABILT!!
Kram M

2007-06-17 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback