debutera mera

det var debutbar på terassen ikväll. jag och lotus satt tyvärr inte på scenen och solade oss utan fick trängas i den digra publiken. denna gång. igen. snart började det att regna, och även om mitt hår blir tjusigare av dugg tilltog strilandet till ett ihållande huttrande. men ståndaktiga av nyfikenhet höll vi oss kvar. dock närmare bar och tak. jag ska överlämna recentionen av debuterna till min väninna som klokt nog utrustat sig med block. själv satt/stod jag mest och tänkte på den bredd debutanternas alster spände över. eller gjorde dem det? handlade kanske allt i grunden om uppgörelse och bekräftelse? påfallande ofta blev jag irriterad över att debutanterna valde fel stycke att läsa, trots att jag inte läst en rad av böckerna ännu. valda delar som förklarar för mycket och skriver på näsor på något sätt. jag gissar att jag kommer att läsa sammanlagt 3,15 stycken av kvällens bekantskaper.

ikväll mår jag på en skala från 1 - 100; 77
(uppsvinget beror på orden och inte mina typ sjutton år gamla glajjer.)

Kommentarer
Postat av: loi

ja tänk när vi alla står där på scen med våra 10-poängs-böcker ;=) har postat ett brev till dig nu. kramar och hoppas att vinden har vänt vad det gäller lyckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback