blixtar och dunder

kanhända var jag lite luddig, men det var inte så att jag satte på mig mina glasögon. tyvärr satte jag MIG på dem, och sen kan ni räkna ut själva vad som hände. ikväll har jag och milko spanat på resor. har någon av er där ute erfarenheter av portugal så får ni gärna dela med er. ögonen går i kors efter dagens gullan bornemark-konsert men jag vill iallafall avsluta med att hylla två födelsedagsflickor. den ena bor i ludvika och den andra i shrewsbury. jag lyfter på hatten och hurrar till denna trudilutt;

 sparks - get in the swing

Kommentarer
Postat av: lotus

jag har inga erfarenheter av protugal mer än den galnaportugisiskan på utställningen i berlin, men det borgar ju i alla fall för att det finns roligt folk där nere... hoho!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback