regnet det bara öser ner...

sprillans fräsch poesie. läs och lär här.

nu hänger helgen på ett hår. måndagen är snart, snart här. jag har vandrat runt med pandora med barn på stan i regnet. jag har också äntligen författat en liten, liten text som legat över mig alltför länge. surfat efter resa, men det är så dyrt.

i fredags förlorade jag mitt älskade snäckarmband som jag haft hos mig halva livet. det fanns inte på pizzerian i alvik eller på puben vid fridhemsplan. jag sörjde, men dagen efter hittade jag det plötsligt i väskan. vilket flax och vilken lycka.

igår var det smorgasboard-möte med middag hos lotus och kå. vi var sex stycken som samlades runt bordet och slog våra skallar ihop. jag drog i förtid, men jag hoppas de andra hittade på en massa spännande projekt och fina lösningar resten av natten. hemsidan ska byggas ut, men titta gärna förbi redan nu och se vad som är på gång borta i berlin och hemmavid.

det blev ett rafflande battle på kulturhustaket. särskilt som strömmen gick... tyvärr avgick nacht med segern över neat, men det kanske inte var det viktigaste. nu laddar vi om för fredagens fest. återkommer med mer info om den.

Kommentarer
Postat av: lollo

tur att armbandet kom fram ... lite läskigt med små personliga saker som man haft jättelänge. jag hade ett ametistarmband som jag bar i två år ... men jag häktade tag i något i en buss under vår resa och stenarna for åt alla håll. de jag lyckades samla upp slängde jag i havet ... och gjorde önskningar. tack så hjärtligt för din hjälp med novellen. kul att poesie växer, längar efter att läsa mer av dig ... har du petat mer i måste mötas? kramar

Postat av: Hugomaiken

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-05-17 @ 07:53:48
URL: http://hugomaiken.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback