punk´s not dead

till loi med förlåt;

buzzcocks - ever fallen in love?

klantiga jag. på två ställen skrev jag fel på lois boktitel. hur dum för man vara? jag kan bara skylla på semesternerver och universitetsstudier. men boken heter och kommer att heta; PUNKINDUSTRIELL HÅRDROCKARE MED ATTITYD av louise halvardsson. så är det gott folk.

för övrigt har jag bjudit en av brorsorna på lite middag. vi har även druckit upp min vinkällare. nu ser jag fram emot att börja knega i ottan i morgon. jag som är en sån morgonmänniska... alltid uppe med tuppen und so weither.

Kommentarer
Postat av: lollo

ingen fara!tyckte det var en intressant tolkning ... känner mig faktiskt mer post än punk just nu ;=)angående lokal så är det jättesnällt att du har ögon och öron öppna ... kanske en lokal för mellan 50 och 100 pers ... vet inte hur många jag vågar hoppas på ... kramar och kämpa på tills semestern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback