postindustriell hårdrockare med attityd; louise halvardsson

image26

min vän loi borta i thailand börjar få form på sin bok. kolla, kolla: (gå in under nyheter 2007)

postindustriell hårdrockare med attityd; louise halvardsson

boken kommer ut i september och då rekommenderar jag oss alla att tjacka loss så många ex. man har råd med. detta är den ultimata romanen, full av tonårs-smärta, genans, fumlande romantik och starka stormande tankar. samt en rejäl portion av igenkänning, tro mig... boken tar en tillbaka till en tid man fortfarande bearbetar undermedvetet.

jag önskar loi all lycka och framgång framöver. hon är en stor källa till inspiration för mig. här är en sång för loi med önskan om en härlig sommar i koh samui;


Kommentarer
Postat av: lotus

snyggaste fram sidan och bästa författaren. finaste karaktärerna och bästa... allt!

2007-07-02 @ 09:37:02
Postat av: loi

I love that song, tack Anna! Blir rörd. Utan alla fina vänner skulle boken aldrig blivit av ... ser fram mot att fira tillsammans på releasepartyt. Och du och Lotus och Sara är mina absoluta hedersgäster ... litar på att ni kommer att framföra något eget på temat tonårsångest :=)

Postat av: loi

förresten ... är det din egen tolkning med postindustriell istället för punkindustriell? intressant ;=)

2007-07-02 @ 15:39:14
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: annalivet

fasiken, jag har nån slags freud på din titel. sorry. två ggr liksom... ber om ursäkt darling. men nu kollade jag med brorsan om han kunde spela med mig iallafall. det torde bli bra. han ska kolla med lokal också. för hur många?

2007-07-02 @ 23:03:17
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback